LED text


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 22 September 2011

.: Dah sELesAI :.

salam...

smenjak 2 menjak 3 menjak ni...
aku sngt sibuk dengn aku nyer asgmnt....
udah lar asgmnt bnyk, keja kt umh pun bnyk, maslah yg mlnda pun bnyk...
sbar je lar...hahaa
tapi ape2 pun aku lalui dengn tenang...(x bape tenang sngt ar...)

alhamdulillah skrg ni...
detik ni saat ni aku dah boleh rilek...
sbb suma asgmnt aku dah abh..
jez tngl saki baki skit2 je agi...
tpi asgmnt je ar.. ok lar, kurg ar skit beban..haha
lega giler asgmnt dah abh...
skrg bleh enjoy skit ar..btol ke skit..???hahaa


hahaha....
tpi x lar enjoy sngt sbb masalah laen ade lgi...
n lpas ni kna stdy exam plak..
tpi lmbt agi kot, enjoy dlu...hahhahaa


lastly, aku nk share satu lagu ni...
lagu ni dah lma, cuma aku bru je dgr bru2 ni msa kt gym...
dulu aku pernh minat ar lagu ni masa tngh top dlu..hahha..
boleh ar dgr, tpi xde ar best giler...



xde kaitan dgn hidup atau yg mati..
hnya sekadar hiburan... jez enjoy the show...


p/s: jgn kita terlalu seronok dgn apa yg kita ada sekarang sehingga trlupa akan kesedihan yg bakal kita tmpuhi pada msa akn dtg




2 comments: