LED text


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 26 November 2012

.: x maNDi x GosOK GigI :.

salam...


so kali ni ade smthing nk share ngn u all suma...
smthng imprtnt dlm idup aku...
x mndi x gsok gigi...???
pntg ke kan..??
actly xde kaitan pun ngn entri ni....hahahahhaa


so what is it..??
ape yg pntg sngt kan..??
entri ni berkaitan dgn seseorng....
someone yg mglengkapi hidup aku ni....
tutup buku lama bukan muka buku...
eh clap plak...
"ttup buka lama buka buku baru"
"patah tumbuh ilang berganti"


so siapakah...???

nk yg cntik mcm emma maembong
tpi aku plak x ckup hnsem kan
so mmg xde la harapan





nak jgak yg comel mcm izara
tpi dorg artis mna layan kta ni kan....





ble dah nekad nk kt neelofa...
tpi blum tntu dia ske kt aku
n 4 sure aku x mmpu nk sara  dia..haha







tpi bgi aku.
ckup lah aku dpt yg ni...


dia lah izara, dia lah emma maembong, dan dia juga neelofa...
dia lah pojaan hatiku..hahahha


.............................................................................................................................................................

kesimpulanyer, jgn lupa gogok gigi n mndi...hahaha
sekian..hahaha...







p/s: kpda yg kenal, bgus ar.. klu x knal xde rzeki...hahaha.. tq sudi baca...
p/s: rindu org sna yg 326km jauh...tpi da dekat kot.. :p






5 comments: