LED text


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 16 May 2011

.: tolong - menolong :.

semalam 15/5/2011 hampir seharian aku ada kt gua kelam...
bkn beria pegi sbb nk lpak2 or santai2..
tpi pegi fmly day....hahahahaha....
tpi bkn fmly day aku, kilang showrubber nyer family day...
so msti korg plik kan nape ttibe aku bleh pegi sna kan...
fmly aku xde pun keja kt showrubber 2...
tpi aku pegi sna sbb SUR Group Advance pggil suh tlg dorg hndle aktiviti...
ni dah kali ke2 aku join SUR ni....
sebb fmly day almost 2000 org yg hadir, so tnga kerja yg perlukan agak rmai...
ktorg 8 org x termsuk geng SUR....
bdak umah aku jer dah 6 org... aku, atok, alip, pak long, daneng, zack..
lgi 2 org ruwaida ngn penang......


baju amir,,huhu

bnyk aktivi sukaneka yang kitorg hndle smlm...
bowling nyok, terompah gergasi, balingan mersa, kutip gula-gula, tiup gula2 dlm tepung, mkn biskut gantung, limbo, isi air dlm botol....ni je yg ingt...
aktivii mc smple jer, tpi disebbkn rmai org so mcm kelam kabut skit....
tngk je ar gmbr2 yg smpt aku ambk ni..huhu










tpi kan....
yg agak merungsingkn aku smlm ade sorg mkcik ni kan..
dia ajk dripd showrubber lar tuk fmly day dorg....
awal2 nyer agak mmbntu ktorg hndle aktivit...
tpi last2 dia plak yg lbih2 hndle aktiviti....
ktorg pun mlas ckp ape dah, lyn je ar..
ape2 pun trima kasih bnyk2 lar mak cik....

msa fmly day 2 mmg meriah ngn nyanyian2 lar...
ade band, karaoke, cbtun bertuah dan mcm2 lar...
band2 yg ade suara ade yg ok, yg terlebih ok pun ade...
skit telinga ktorg haahahahhaa...
tpi artis jmputan dripada hotel putra brasmana kuala perlis terbaik lah...hahha
hahahaha.....
wow..!!!!

4 comments:

  1. terima kasihh ada jugak muka sy walaupun separuh...
    wakaka~

    ReplyDelete
  2. x prasan plak ade jgak gmbr awak...huhu...

    ReplyDelete