LED text


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 12 June 2012

.: gET weLL sOoN :.

perualan telefon jumaat 8/6/12 pkul 9 lebih:

dia: weh, aku ade kt hospital ni
aku: buat ape kt hspital???
dia: aku msuk wad....
aku: hah..???!! nape??
dia: aku suspek kencing tikus..
aku: lorh, ble msa ang msuk?
dia: ptg tdi dekat magrib... bdak IPDA ang swg je aku gtaw..
aku: eh, nape x gtaw yg laen??
dia: xnk lah, nnti kang dorg ckp aku beriya plak..sakit skit je nk kecoh2...



salam....

kta ats ni perbualan telepon aku ngn mmbr aku AKMAL ALIF
dia skrg tngh mngidap sakit kencing tikus...
keadaan dia agak truk tpi makin ok....

aku xtaw nk ckp mne prasaan aku ble ade mmbr tngh sakit...
ape korg rsa mmbr yg ari2 tdo sblah korg, mkn sma2, maen sma2, lepak sma2...
ttibe dia sakit skrg....????? ape rsa??
mcm2 aku rsa... hnya tuhan yg tahu...

cian alep... cpat sembuh taw..!!


aku hnya mmpu pegi tngk dia 2 hari je...
mgkin jarak yg jauh umah aku ngn hospital manjung mmbuatkn aku x dpt nk lawat dia ari2...
sori alep x dpt nk teman n lawat ang ari2... 
i wish i could do dat...


sdey klu nk cte bnyk2...
pape pun aku akan sentiasa ada dgn ang even aku jauh...
doa aku akn sntiasa mengiringi ang alep..!!

" ya allah, kuatkn semngat dia dan bagilah akmal alif cepat smbuh drpd segala pnyakit "

kepada yg baca, mntak tlg sngt2 korg tlg doakan tuk mmbr ksyangn aku ni...
plizzzzz... i jez want him to be normal again....
plizzz...........................aku merayu...


kna paksa pkai topi n spec..huhu..


aku taw ang kuat n boleh lawan pnyakit ni....
nnti kta jmpa kt umah sewa ok...
aku tnggu ang... 
get well soon....




p/s: tlg doa tuk dia ok...aku merayu kt korg sbb aku syg kwn aku ni...



11 comments:

  1. InsyaAllah alep sihat. Amin. ;')

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 mcm...amin
      aku nk tngk dia sehat je skrg ni...

      Delete
  2. kita sama2 doakan dye ae??? ;)

    ReplyDelete
  3. alip kan suka wat lawak...kami paragon nk lawak alip lagi..insyaAllah, alip akan sembuh...kami sentiasa doakan alip...ini merupakan ujian Allah...

    ReplyDelete
  4. yup, ujian allah suma ni...
    xpe2 kta doa bnyk2 ok tuk..
    supaya dia cpat smbuh...insyallah..

    ReplyDelete
  5. Insyaallah alep cepat semboh, cepat sehat,
    setiap masa berdoa nih..hmmm =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq janah...
      jom pakat2 doa lgi smpai dia smbuh..
      nk dia sembuh je skrg ni...

      Delete
  6. insyaALLAH. smoga cepat sembuh ye SENIOR :) b strong !!


    #sakit itu pengampun dosa2 kecil.

    ReplyDelete
  7. will pray for him to fight the illness and get better soon!

    ReplyDelete